Látásélesség sérülés után

Bates technika, amely javítja a látási gyakorlatot, Bates professzor torna a szemhez: pihenés

A szem védelmét a túlzott fény ellen a természet maga biztosítja. Védő szerepet játszanak a szemhéjak, amelyek közelebb kerülhetnek, és a pupilla, amelynek mérete csökkenhet, így szabályozva a szembe jutó fény mennyiségét.

Vén Péter - Szemtréning I.rész

Csak nagyon erős fényben, például elektromos hegesztésnél, a tengerparton, a sivatagban vagy a havas térben, ahol a felszínről visszaverődő napsugarak megsokszorozzák a szembe eső fény erejét, szükség van napszemüvegre. Ilyen igény merülhet fel a járművezetők körében az autópályán tett hosszú út során napsütéses időben, amikor a szemük állandóan az úton van.

A napszemüveg állandó viselése fotofóbia kialakulásához vezet, amikor még az a fénymennyiség is, amelyet egy normál szem biztonságosan képes elviselni, fájdalmat okoz a szemekben. Amely javítja a látási gyakorlatot a különböző színűre festett szemüveggel ellátott szemüveg viselése gyakran okozza az úgynevezett utóhatást, amely meglehetősen hosszú ideig a világ helyes színérzékelésének megsértésében nyilvánul meg. Ezért ne viseljen szükségtelenül sötét szemüveget.

Ha mégis napszemüveghez kell fordulnia, válassza ki a megfelelőt. Célszerű fekete szürke üveg színű poharakat választani. Ezenkívül ellenőrizze őket, karnyújtásnyi távolságra távolítva magától, nézzen át rajtuk valami távoli tárgyat. Nem szabad nagyítva vagy kicsinyítve megjelennie. Továbbá gyakorolja a szemét erős fényre szoláris gyakorlatok.

Bates érdekes mintát vett észre.

Javítja a látás zhdanov módszer bates

Ha néhány betege véletlenül szemüveg nélkül maradt, és valamilyen oknál fogva nem volt lehetősége gyorsan frissíteni őket, látásuk javulni kezdett, amint azt a táblázat ellenőrzése is bizonyítja.

Bates kutatásai arra hivatkoztak, hogy tévedés lenne a szemtörést változatlan állapotként gondolni.

  • Látás 2021százalékon
  • Javítja a látás zhdanov módszer bates

Bármely szem fénytörése nemcsak napról napra változik, nem csak óráról órára vagy percről percre, hanem szó szerint minden másodpercben. Ezért, ha egy személy homorú, domború vagy asztigmatikus lencsék segítségével jó látással látja el magát, ez azt jelenti, hogy állandóan megtart bizonyos fokú fénytörési hibát, amely egyébként nem maradna fenn.

Az ilyen helyzet egyetlen eredménye várhatóan romlik. A tapasztalatok azt mutatják, hogy általában ez a helyzet. Ha gyorsan szeretne fejlődni a látása javításában, határozottan fel kell adnia a szemüveg viselését.

Itt azonban nagyon fontos emlékezni, a szemnek nem szabad feszültséget éreznie, nyugodtnak kell lennie. Nem mindig lehetséges a szemüveg eltávolítása jelentős kellemetlenségek nélkül. Bizonyos esetekben egyszerűen lehetetlen dolgozni nélkülük.

bates technika, amely javítja a látási gyakorlatot tökéletes látomásom

Ezért ilyen esetekben megengedett a szemüveg használata, de ez mindig akadályozza a haladást. Tegye fel a szemüvegét, amikor úgy érzi, hogy elkezdi megerőltetni a szemét.

Hogyan befolyásolják a szemizmok a látásélességet

Ha kénytelen szemüveggel dolgozni, akkor is használja a helyes látás minden lehetséges technikáját - központi rögzítést, mozgást, pislogást stb.

Tartson szünetet a pihentető gyakorlatokhoz, amilyen gyakran csak lehetséges. A látás javulásával azonnal cserélje le a szemüveget gyengébbre. Edzés közben mindig vegye le a szemüvegét hacsak másképp nem jelezzük. Napról napra növelje a szemüveg nélkül töltött időt. Javasoljuk, hogy rögzítse ezt az időt, hogy folyamatosan ösztönözze magát erre a "szemüvegmentes" életmódra. Az egyetlen remény a jobb látáshoz nem az, hogy szemüveget visel, alatta a szokásos szemterhelés, hanem egy új szokás ápolása - a nyugodt nézés szokása.

Passzív relaxáció Csak a fény teljes megszüntetésével lehet esélyt adni a szemének a megfelelő pihenésre. Ennek legfontosabb és sokoldalú gyakorlata az, amit Bates "tenyerezésnek" nevezett.

bates technika, amely javítja a látási gyakorlatot látás 20 százalékkal

Könyv a látás árnyalatairól technikája egyszerű, finoman csukja be a szemét, és takarja le a tenyerével. Ebben az esetben a tenyereket keresztbe hajtogatják, így a kisujjak első falangai ízületei nem fekszenek egymásra.

Húzza át ujjait a homlokán. A tenyereket egy tálba kell hajtani, hogy ne nyomjanak a szemgolyóra. A tenyér végül kiválasztott helyzetének két követelménynek kell megfelelnie: a szemeknek szabadon kell nyílniuk és amely javítja a látási gyakorlatot a bates technika alatt, vagyis a tenyér nem gyakorolhat semmilyen nyomást a szemgolyóra; a tenyerek helyzetének ki kell zárnia a fény behatolásának lehetőségét alattuk, és nem kell megkövetelnie a kezek feszítését, erőteljes nyomását az archoz.

A tenyerezés akkor a legjobb, ha a könyökével az asztalon ül, vagy egy nagy, jól párnázott párnán az ölében. A tenyérnyomás során el kell képzelni egy teljesen fekete "bársonyos" mezőt, amelynek feketeségében nincsenek hibák. A cél egy teljesen fekete mező elérése. A feketeség mértéke jelzi az elért relaxáció mélységét. A teljesen fekete mező elképzelésének elérése azt jelenti, hogy elérte bates technika psziché tökéletes ellazulását.

Amikor a szemek csukva vannak a tenyér alatt, a normális látásszervekkel rendelkező emberek azt tapasztalják, hogy az érzéktérük egyenletesen tele van feketeséggel.

Jégkorong játékos nhl szem sérülés

De a látássérültek számára a feketeség helyett rohanó szürke felhőket láthatnak, a sötétséget villámok, színes foltok szúrják át - mindezt végtelen sokféle mozgásban és kombinációban. A mély ellazulás elérésével ezek a mozgás, fény és szín kísértetei fokozatosan eltűnnek, helyükre monoton feketeség lép. Ez a módszer segít megérteni, hogy valóban elérte -e a látómező maximális feketeségét, vagy még mindig "nem érte el".

Javasolta az iskoláknak a Snellen diagram minden tanteremben, és bátorítsa a tanulókat, hogy olvassák el őket naponta. Később Bates nevét kizárták a reklámokból, de MacFadden folytatta a levelező tanfolyam forgalmazását, amelyet "Erősíteni a szemnek" neveztek el. Ezt is bírálták, "mintha egy pszichopata osztály terméke lett volna". A régóta fennálló orvosi konszenzus az, hogy ezt a csillóizomegy izom belül a szem, amely beállítja a szem görbületét kristályos lencse.

Gondolj a fehér krétára a fekete háttér előtt, amit látsz. Képzelje el az "F" betűt a krétán, olyan fekete, mint a háttér. Akkor felejtsd el a krétát, és ne feledd csak az "F" betűt csak az egyik felét fekete alapon. Ez a folyamat megismételhető a mezők feketeségének állandó növekedésével.

A fekete mező elérésének másik módja az, hogy "átfestjük" azokat a hibákat a feketeségében, amelyek a szemed előtt jelennek meg.

Edzés, amely javítja a látást, Bates látás edzés

A cél és jelentés a képzeleten keresztül valósul meg a feketeségről. Néha ez működik, de néha a feketeség elképzelése nem a relaxációhoz, hanem a tudatos erőfeszítésekhez és feszültségekhez vezet.

Ezért élete vége felé Bates módosította tenyerezési technikáját. Annak, aki tenyerével eltakarja a szemét, nem árulnak amely javítja a látási gyakorlatot többet a feketeségről, de felkérik, hogy foglalja el az elméjét a múltbeli élet kellemes jeleneteinek emlékeivel. Többé -kevésbé hosszú idő elteltével az alkalmazott erőfeszítéstől függően a látómező egyenletesen feketévé válik. De ha emlékezünk, óvatosnak kell lennünk, hogy elkerüljünk minden olyan dolgot, ami a "mentális nézéshez" hasonlít.

Ehhez mindig szükség bates technika arra, hogy amikor a szemeket tenyér borítja, emlékezzen a mozgásban lévő tárgyakra vagy képekre. A teljesen fekete mező víziójának elérése azt jelenti, hogy elérte a psziché tökéletes ellazulását. A tenyérnyomás eredménye figyelemre méltó: a fáradtság gyorsan elmúlik, a látás észrevehetően javul.

Ami a tenyerezés gyakoriságát illeti, elmondhatjuk, hogy az elvek a következők. Pálmázni kell: a lehető leggyakrabban, ha van rá időd; szükségszerűen a szolárizálás után a szoláris idő kétszeresét; amikor úgy érzi, hogy a szeme fáradt, feszült stb. Ez kifejezi a tenyerezés sokoldalú pihentető és nyugtató jellegét; lefekvés előtt lehetőleg. Ez egy nagyszerű gyakorlat a jó alvás elősegítésére. Ébredés után nem fog fájni a szemed, mint gyakran, ha lefekszel anélkül, hogy először ellazítanád őket.

Ami a tenyerezés időtartamát illeti, minden a helyzettől, a rendelkezésre álló időtől függ. Minél tovább tenyerel, kellemetlen érzés jelei nélkül, annál jobb a látása. Általában minél tovább tenyerel az ember, annál több sikert ér el. Bates könyvében egy páciens esetét írja le, akinek komplex hyperopiás asztigmatizmusa és presbyopia volt. A helyzet hogyan kezeljük az enyhe rövidlátást romlott, emellett a kezdeti szürkehályog és a beteg kora 70 év.

Egyszer rájött, hogy a hosszan tartó tenyerezés nem károsíthatja a látását, 20 órán keresztül sorban csinálta, és megállt, hogy csak vizet igyon. Ennek eredményeként látása normalizálódott - 6 méterről olvasta a teszt diagram alsó sorát, és magabiztosan megbirkózott a kis betűkkel mind 15 centiméter távolságból, mind 1 méter távolságból.

Bates szerint a következő 2 évben ennek a betegnek nem volt visszaesése. Az ilyen esetek tökéletesen demonstrálják a tenyerezés éltető erejét. Emlékezés és mentális ábrázolás A Bates által kifejtett elmélet szerint szoros kapcsolat van a mentális egészség és a látás között. Amikor a psziché ellazult, a személy látása normális.

bates technika, amely javítja a látási gyakorlatot a látás fényereje és kontrasztja

Amikor az agy pihen, semmi sem fáraszthatja a szemet. Amikor a psziché feszültség alatt áll, semmi sem adhat pihenést a szemnek.

Bármi, ami megnyugtatja a pszichét, jó a szemnek. Valószínűleg mindannyian észrevettük, hogy a szemek lassabban fáradnak el, amikor érdekes könyvet olvasnak, szemben az unalmas vagy nehezen érthető könyv olvasásával. A memória és a lelkiállapot, valamint a lelkiállapot és a szemállapot közötti kapcsolat alapján Bates arra a következtetésre jut, hogy a tárgyak memóriájának javítása javíthatja a látást.

A memória és a látás kapcsolatának második fontos pontja az, hogy minél jobban ismeri az ember a tárgyat, annál jobb a memória és ennélfogva a látás is. Ezért, amikor egy személy ismerős tárgyra néz, a szem bizonyos mértékig ellazul, mivel nem kell amely javítja a látási gyakorlatot figyelmet fordítania azokra a dolgokra, amelyekről az agynak már van elképzelése.

Ilyen esetekben a hiányzó információkat az agy tölti ki.

bates technika, amely javítja a látási gyakorlatot nem veszti szem elől

Bates megjegyezte, hogy minden ember számára van egy bizonyos tárgy vagy tárgyak, amelyek emlékét a legkönnyebben megjegyzi. Az ilyen tárgyakat "optimának" vitaminok a jobb látás érdekében. Ugyanakkor vannak olyan tárgyak, amelyek megjelenítését nagyon amely javítja a látási gyakorlatot elérni.

Az ilyen tárgyakat "pesszimumoknak" nevezik. Érdemes az előbbit keresni, amikor csak lehetséges, és kerülni az utóbbit. A memóriagyakorlatok megkezdése előtt emlékezzen a következőkre.

Abból a távolságból kell nézni a tárgyat, amelyre emlékezni fog, ahonnan a legjobban látható. Gyakoroljon a Sivtsev asztallal Akassza fel a teszttermet a falra jó megvilágítás mellett, hogy a távolság 3—6 méter legyen. Olvasson el annyi sort a táblázatban, amennyit csak tud erőfeszítés és erőfeszítés nélkül. Nézd meg az utolsó betűt, amit láttál, csukd be a szemed cluster fejfájás bates technika, emlékezz erre a levélre, amilyen tisztán csak tudsz.

Ehhez meg kell jelenítenie a levél fehér festékkel nem bevont részeit még a látás rezgéskezelése, mint amilyenek a valóságban láthatók összehasonlíthatja a betűk ezen részeinek fehérségét a táblázat fehér mezőivel. A betűk fekete részeit ábrázolni kell, ennek megfelelően még feketébben is. Itt bates technika emlékezet szorosan összefonódik az ábrázolással, mivel nem csak emlékeznie kell erre a levélre, hanem a lehető legvilágosabban is bemutatnia.

bates technika, amely javítja a látási gyakorlatot látásélesség dioptriákkal

Egy idő után nyisd ki a szemed, és nézd meg a betűt közvetlenül a betű alatt, amire emlékeztél. Világosabban kellene látnia. Ha a tenyérnyomás sikeres volt, akkor el tudja olvasni a teljes sort az alatta lévő sor alatt. Nézze meg az utolsó betűt, amelyet ezen a soron láthat, csukja be a szemét, és ismételje meg az egész eljárást.

Néha az edzés során több sorral is többet lehet olvasni, mint az első megközelítéssel.

  • Könnyű munka
  • Hogyan befolyásolja az erősítő edzés a látást? - Asztigmatizmus, Edzés, amely javítja a látást

A hiba oka, amely javítja a látási gyakorlatot nem tudja elolvasni a következő sort, valószínűleg a rosszul végrehajtott tenyérnyomás lehet. Emlékezés a nyomtatott jelekre.

A látásjavítás egyik legjobb gyakorlataként Bates azt javasolja, hogy emlékezzen a kis fekete betűkre, számokra és más nyomtatott karakterekre.

Ebben az esetben meg kell nézni egy nagy betűt a teszt diagram tetején, majd mentálisan elképzelni egy kisebb és feketébb betűt, mint amit most nézett. Ha ez sikerül, az alsó sorokban lévő nagyobb betű és kisebb betű láthatóbb lesz.

A legtöbb embernek csak az ő segítségükkel sikerül gyógyítani kellően jó minőségű memóriával vagy mentális reprezentációval. Ez úgy történik, hogy felváltva csukják be a szemeket egy percre vagy tovább, ezalatt emlékeznek egy betűre, kinyitva és emlékezve ugyanazra a betűre egy másodperc töredékéig.

Bates módszer: leírás, előnyök

Miután a beteg kedvező körülmények között megtanulja, hogy nyitott és csukott szemű betűk mentális képeit ábrázolja, jól látóképessége észrevehető ideig fennmarad. Egy kis pontra emlékezve. A psziché valódi állapotának meghatározására Bates azt javasolja, hogy használjunk egy kis fekete terület memóriáját, például egy pontot, amely akkora, mint a mondat végén. Miután meghatározta, hogy képes emlékezni erre a pontra, az ember azonnal megérti, hogy feszül -e vagy sem.

Ha megerőlteti, elkezdi keresni, hogy mi okozta ezt a feszültséget.